E-archiwum mMedica służące do przechowywania dokumentacji medycznej to rodzaj udogodnienia, bez którego w dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie sprawne funkcjonowanie placówki medycznej. Archiwizacja dokumentów medycznych w taki sposób w znacznym stopniu automatyzuje pracę przychodni, a tym samym sprawia, że obsługa pacjentów staje się znacznie szybsza, a personel medyczny ma ułatwiony dostęp do wszystkich najważniejszych informacji. Aby jednak E-archiwum medyczne spełniło swoje zadanie jako oprogramowanie do przechowywania dokumentacji medycznej, musi być odpowiednio zaprojektowane i dopasowane do potrzeb przychodni.
Archiwizacja dokumentacji medycznej z E-archiwum
Oprogramowanie do przechowywania dokumentacji medycznej E-archiwum mMedica zostało stworzone z myślą o wygodzie pacjentów i personelu medycznego. Dzięki programowi do archiwizacji dokumentów lekarz ma dostęp do archiwum pacjenta w każdym momencie, co znacznie skraca czas trwania wizyty oraz zmniejsza ilość pracy personelu. Korzystanie z nowoczesnej archiwizacji eliminuje między innymi takie niedogodności jak oczekiwanie na dostarczenie karty pacjenta.
Co więcej, E-archiwum pozwala nie tylko gromadzić dokumenty, ale też na bieżąco nimi zarządzać. E-archiwum skonfigurowane jest w taki sposób, aby współpracować z resztą oprogramowania mMedica. Dzięki temu możliwe jest swobodne dodawanie, modyfikowanie oraz usuwanie poszczególnych elementów z dokumentacji Twojego szpitala lub przychodni. W ten sposób z łatwością zachowasz porządek w dokumentach.
Rodzaje archiwizowanych dokumentów medycznych przez E-archiwum
Przy pomocy E-archiwum zapiszesz każdą informację niezbędną w prowadzeniu pacjenta, począwszy od karty informacyjnej leczenia szpitalnego, a skończywszy na receptach. W E-archiwum możesz przechowywać następującą dokumentacją medyczną:
- dokument własny pacjenta – czyli dokument, przy pomocy którego pacjent rejestrował się za pomocą programu mMedica;
- elektroniczne zwolnienia lekarskie;
- wyniki badań laboratoryjnych i diagnostycznych;
- dokumenty UPP i ZUS;
- załączniki, takie jak zdjęcia i dodatkowa dokumentacja medyczna dostarczona przez pacjenta;
- recepty;
- udostępnioną dokumentację medyczną;
- kartę informacyjną leczenia szpitalnego;
- dokument anulujący, powstający automatycznie podczas usuwania recepty.
E-archiwum mMedia stwarza możliwość przechowywania absolutnie wszystkich dokumentów niezbędnych do sprawnej obsługi pacjenta w jednym miejscu oraz sprawia, że dostęp do nich uzyskasz kilkoma kliknięciami myszki!
Zalety E-archiwum i przechowywania dokumentacji medycznej w chmurze
E-archiwum znacznie ułatwia pracę przychodni, pozwala zachować porządek w dokumentacji medycznej i przyspiesza obsługę pacjentów. Poza tym pozwala na sprawne zarządzanie dokumentacją.
Przy pomocy tego elementu oprogramowania możesz na bieżąco dodawać i usuwać dokumenty. Co więcej, każda tego rodzaju operacja jest zapisywana w systemie, więc w każdej chwili jesteś w stanie sprawdzić, jakie korekty i kiedy zostały wprowadzone. W E-archiwum wszystkie informacje dotyczące pacjentów są całkowicie bezpieczne. Platforma E-archiwum jest bez wątpienia nowoczesnym i wygodnym sposobem na zarządzanie danymi i archiwizację dokumentacji medycznej.
E-archiwum – część zintegrowanego systemu archiwizacji dokumentacji medycznej
E-archiwum to część sprawnie działającego i zintegrowanego systemu, jakim jest E-rejestracja mMedica, który umożliwia szybką i sprawną rejestrację pacjentów oraz zarządzanie wizytami, a także wymianę informacji medycznych pomiędzy pacjentem a przychodnią, bez konieczności wychodzenia z domu.
Oprogramowanie zostało zaprojektowane w taki sposób, żeby umożliwić pracę przychodni nawet w momencie, gdy zawodzą serwery. Odpowiada za to E-replikacja, czyli moduł replikacji, który nieustannie przesyła dane z jednego serwera na drugi, powodując, że personel ma do nich dostęp nawet w trakcie awarii systemu.
Informacje o module E-archiwum: http://mmedica.asseco.pl/assets/Dokumentacja/mM-Modul-eArchiwum.pdf